Notícies

Els pacients del Departament de Salut de Manises consideren notable o excel·lent l'atenció sanitària rebuda

17/01/2025

Els pacients del Departament de Salut de Manises consideren notable o excel·lent l'atenció sanitària

  • Els processos que més milloren respecte a l'any anterior són les cirurgies que no requerixen ingrés i urgències
  • Consultes externes presenta la millor valoració (9,01), cirurgia sense ingrés frega l'excel·lent (8’82) i hospitalització i urgències aconseguixen un notable alt (8,67 i 8,13 respectivament)
  • Els resultats són el resultat de les valoracions de més de 46.000 pacients després de l'atenció rebuda

La qualitat assistencial del Departament de Salut de Manises ha renovat el reconeixement i la satisfacció dels seus pacients en l'enquesta de qualitat realitzada en l'últim exercici. Durant 2024, un total de 46.319 persones han valorat l'atenció rebuda en diferents processos assistencials, amb resultats positius en totes les àrees. En aquest sentit, han atorgat un notable alt o excel·lent a l'atenció sanitària rebuda.

 

Dels pacients enquestats, 33.454 corresponen a consultes externes distribuïts entre l'Hospital de Manises (24.551), el Centre d'Especialitats de Mislata (5.396), el Centre d'Especialitats d'Aldaia (2.829) i el Centre de Salut Integrat de Bunyol (678). A més, 7.976 pacients van valorar el servici d'urgències, 2.737 l'hospitalització i 2.152 després de sotmetre's a cirurgia sense ingrés.

 

Les valoracions s'han obtingut a partir de qüestionaris enviats via SMS als pacients a les 24 hores de la seua atenció.

 

Índexs de satisfacció: notable alt i excel·lent

 

El grau de satisfacció general dels pacients s'ha reflectit en valoracions molt positives. Les consultes externes obtenen una qualificació global de 9,01 sobre 10, seguides de cirurgia sense ingrés amb un 8,82, hospitalització amb un 8,67 i urgències amb un 8,13. D'aquesta manera, les dades consoliden el compromís del departament amb l'excel·lència sanitària i la millor experiència del pacient.

 

Compromís amb la millora contínua

 

La gerent del Departament de Salut de Manises, Beatriz Gómez, ha assenyalat que l'obtenció de dades sobre l'experiència del pacient en els processos assistencials i la seua anàlisi periòdica, “és una valuosa ferramenta per a identificar àrees de millora i continuar avançant en la senda de l'excel·lència”.

 

“Els resultats -ha afegit la gerent-, són un reflex de l'esforç i la dedicació de tot l'equip de professionals del departament. El nostre propòsit és aconseguir la millor salut per als nostres pacients i aquestes ferramentes per a valorar la seua experiència en contribuïx.”

 

 

Compartir

Galeria d'imatges

Els pacients del Departament de Salut de Manises consideren notable o excel·lent l'atenció sanitària rebuda